Gewenning - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Linda Somers - WaarBenJij.nu Gewenning - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Linda Somers - WaarBenJij.nu

Gewenning

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

11 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo Nederland,

Ondanks dat ik deze week niet veel bijzondere of nieuwe dingen heb meegemaakt, toch even een update vanuit hier.

Op stage gaat alles zijn gangetje en voel ik me er steeds meer en meer bij horen. Zo worden er ook meer grapjes tegen mij gemaakt en maak ik grapjes terug. Al is dat soms nog wel lastig, want dan bedenk je je ineens dat Engels niet je moedertaal is en je sommige woorden anders moet brengen. Maar dat mag de pret niet drukken, het wordt er zo wel steeds gezelliger op op stage.

Zo pak ik zelf ook meer aan, ik praat sneller met klanten en probeer overal te helpen waar ik kan. Omdat het voor Pasen een enorme bende was in de winkel heb ik vorige week de winkel wat opgeruimd en alle verpakkingen gesorteerd. Zo ook heb ik de kast waar allerlei labels, stickers, linten en ander klein spul lag, geordend tot een overzichtelijke kast en zodat iedereen weer kan terugvinden wat hij of zij daar ook ooit gepakt heeft. Hiervoor de complimenten gekregen van stage en dat is natuurlijk altijd leuk om te horen!

Toen ik af ging rekenen bij de supermarkt een paar dagen terug kreeg ik te horen dat alles wat ik in mijn mandje had liggen een goede keus was. Nu was ik erg nieuwsgierig of dit algemene Engelse aardigheid was of dat dit echt klopt. Maar ik vond het leuk om te horen, juist omdat ik allerlei nieuwe producten had uitgekozen. Zo ga ik zometeen mijn vis met kruiden en kaas klaarmaken in de oven en ben erg benieuwd :)

Wat wel een beetje anders is aan deze week, is dat ik sinds een paar dagen goed verkouden ben. Gelukkig had ik nog het nodige aan medicijnen en hulpmiddelen vanuit Nederland meegenomen en ben ik er met tips vanuit Nederland alweer een stukje beter onder geworden. Ineens mis je dan wel de zorg om je heen die je anders thuis wel had gehad, maar dat is na een dag ook weer over en dan besef je je dat je ook ziek zijn best alleen af kunt handelen ;). Ook met hulp van huisgenoten “Ik heb munt thee, gebruik het maar als je wilt!” en “Als je iets nodig hebt van de supermarkt of medicijnen dan moet je het maar laten weten” voelt het weer een stuk minder alleen in huis.

En tot slot heeft Steven gisteren weer een vliegticket geboekt om mij (en Londen uiteraard ;)) weer op te komen zoeken voor 2 weken!! Dan is het nu nog minder dan 3 weken wachten voordat Nicole en Bart langskomen en vanaf dan wordt het ieder weekend een feestje met bezoek!

Ik ga nog even een aflevering van Modern Family kijken en dan is het weer tijd voor avondeten. Iedereen nog een fijne zondagavond en tot de volgende keer!

Cheers!

  • 11 Mei 2014 - 21:55

    Emma:

    Hey Linda!

    Leuk om even een verhaaltje te lezen! Nog veel plezier in London komende weken! Ik ga er toevallig dit weekend ook heen, maar voor maar 1 dagje (zaterdag)

    Groetjes Emma

  • 11 Mei 2014 - 21:58

    Linda Somers:

    Hoi Emma,

    Dankjewel! Wat leuk dat je naar Londen komt, wat ga je hier doen als ik vragen mag als je voor 1 dagje komt? :) Als je in de buurt ben kunnen we eventueel nog meeten!

    Groetjes Linda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 01 April 2014
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 6032

Voorgaande reizen:

12 April 2014 - 14 Juli 2014

Stage in Londen

Landen bezocht: