Na een paar dagen in Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Linda Somers - WaarBenJij.nu Na een paar dagen in Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Linda Somers - WaarBenJij.nu

Na een paar dagen in Londen

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

16 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo allemaal,

Ik had mezelf voorgenomen om iedere week 1 blog te schrijven en te posten, maar ik denk dat ik dit voornemen maar ga laten gaan en ga schrijven wanneer ik wil! Zo zit ik nu voor de derde dag bij Cocomaya, mijn stagebedrijf en heb ik alweer verschillende dingen meegemaakt.

Het was spannend om maandag voor het eerst naar stage te gaan en mijn stagebegeleider te gaan ontmoeten. Alles was vanuit Nederland geregeld via de email en had mijn stagebegeleider nog nooit gezien. Van te voren had ik gekeken hoe ik moest lopen naar Cocomaya vanaf mijn kamer en zo begon ik maandagochtend mijn wandeling richting stage. Omdat ik van te voren in Nederland al verschillende keren via Google Street View had gekeken, kwamen er diverse dingen bekend voor. Voordat ik het wist zag ik de luifel van Cocomaya en was ik er! Ik stapte naar binnen en zei dat ik opzoek was naar Katie. Katie draaide zich om en was blij om mij eindelijk te zien.

Ik werd vriendelijk ontvangen door iedereen en werd zelfs welkom geheten in de Cocomaya familie :) Daarnaast kreeg ik nog de complimenten over mijn Engels, wat toch wel erg prettig is om te horen omdat ik hier nog wel even ben.

Omdat de winkel waar vanuit ik nu werk gaat sluiten, dient het als verpakkingsruimte. Kortom, ik zit waar ik zijn moet, tussen de verpakkingen!

Nadat ik mijn plekje aan tafel had geïnstalleerd werd ik gevraagd mee te helpen om chocolade konijntjes in te pakken voor de verkoop bij Selfridges (een van de grootste warenhuizen in de UK, waar Cocomaya nu ook gaat verkopen). Zo heb ik inmiddels diverse producten voorbij zien komen met de daarbij behorende verpakkingen en ben ik erg benieuwd wat ik voor ze kan betekenen voor de kerstproducten!

Het is nog steeds een beetje vreemd om als enige Nederlander tussen de Engels en Spaans sprekende collega's te zitten, maar zo kan ik mooi twee talen ophalen en rustig wennen aan mijn leven in Londen :)

Ondertussen hoop ik dat mijn internet gemaakt is als ik straks thuis kom. Want zonder vrienden en familie én zonder internet op een kamer zitten is toch niet zo'n fijne combinatie.

Tot snel weer!

PS. Mijn kussen slaapt heerlijk!

  • 17 April 2014 - 10:35

    Lian:

    fijn om te horen dat het allemaal goed verlopen is.
    Hoop dat je internet op je kamer snel gemaakt is, kunnen we wat meer appen en skypen.
    xx vanuit Wolluk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 01 April 2014
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 6029

Voorgaande reizen:

12 April 2014 - 14 Juli 2014

Stage in Londen

Landen bezocht: