Update vanuit het zonnige Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Linda Somers - WaarBenJij.nu Update vanuit het zonnige Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Linda Somers - WaarBenJij.nu

Update vanuit het zonnige Londen

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

29 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo allemaal,

Het heeft weer even geduurd, maar ik wilde natuurlijk wel voldoende te vertellen hebben om er een nieuw verhaal over te kunnen schrijven ;)

Vorige week was er een tafel gereserveerd bij Cocomaya voor een bijzondere gast. Mijn collega vertelde in al zijn enthousiasme dat het Nigella Lawson was! Erg gaaf om te horen natuurlijk dat zij naar mijn stagebedrijf komt om even te lunchen. Dat is Cocomaya, een bijzondere plek waar zo af en toe celebrities 'even' langskomen voor een lunch en uiteraard onze specialiteit te komen bezichtigen, proeven en mee naar huis te nemen; de Cocodoughs!
Er was nogal wat verwarring over hoe het zou gaan lopen, de ene collega wilde mij uit de winkel hebben zodat ik Nigella niet zou ‘storen’ en de andere zei juist dat ik moest blijven zitten omdat ze graag normaal behandeld word. En zo gebeurde het, ik zat praktisch bij d'r aan tafel lekker achter mijn laptop te werken. Leuk om een bekend iemand als een normaal persoon te gaan zien, wat ze ook gewoon is natuurlijk :) En heb er zelfs nog een gesprekje van 3 zinnen mee gehad. Kan ik dat toch weer mooi zeggen over mijn avonturen in Londen!

Afgelopen weekend had ik het zo ingepland dat ik op de (aangegeven) regenachtige dag het meeste binnen zou doen en de zonnige dag wat meer buiten. Zo heb ik op zaterdag mijn kamer weer lekker schoon gemaakt en gestofzuigd en toch tussen de buien door wat boodschappen gedaan (want ik wilde toch wel wat lekkers voor de lunch hebben ;))
Zondags ben ik op zoek gegaan naar het hotel waar Nicole en Bart vanaf vanmiddag een lang weekend zitten en mijn ouders over een paar weken ook naartoe gaan. Dit hotel ligt aan Hyde Park en was dan ook een leuk stuk om te lopen. Voordat ik daar heen ging dacht ik nog even bij de Primark binnen te lopen omdat het toevallig net openingstijd was geweest, dus ik dacht dat de drukte wel mee zou vallen. Ze zeggen wel eens 'think again'.. Ook hier was het op zondag de eerste 10 minuten na openingstijd al te druk om rustig rond te kijken, dus heb ik mezelf een plezier gedaan en ben het hotel gaan zoeken ;). De uiteindelijke wandeling was bijna 7 kilometer toen ik weer terug was, dus had ik mijn sport activiteit ook weer lekker gehad.

Afgelopen maandag heb ik een gesprek met mijn stagebegeleider van mijn vorige stage gehad en die vertelde mij dat mijn stageverslag helaas niet voldoende was. Daar schrok ik toch wel van, vooral omdat ik vanuit het stagebedrijf een prima beoordeling had gehad. Maar om even af te koelen ben ik naar buiten gegaan om nog wat boodschappen te doen. We hadden een vervolgafspraak gepland voor woensdag (gisteren) zodat ik alles nog even kon laten bezinken. Ik bedacht me dat het vervelend was dat ik mijn verslag aan moest passen, maar aan de andere kant, hoe erg is dat nou? Gisteren heb ik dus weer een gesprek gehad en heb alle punten doorgenomen die aangepast moeten worden en heb er het volste vertrouwen in dat dit gaat lukken! Deze ervaring in Londen doet goede dingen met me :)

Inmiddels is het alweer donderdag en komen vanaf vanmiddag Nicole en Bart naar Londen voor een lang weekend! Kijk er erg naar uit om weer bezoek uit Nederland te hebben en om ze Londen te laten zien! Tot nu toe ziet het eruit dat het mooi weer gaat worden, dus ik hoop dat het goed weekend wordt voor bezoek. Vanavond maar eens even kijken wat onze planning wordt en wat we allemaal gaan bezichtigen en gaan doen hier in de grote stad.

Stort ik me nu weer op mijn onderzoek op stage en hoop ik binnenkort nog meer grip te krijgen op alle verpakkingswensen om mij heen!

Tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 01 April 2014
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 6014

Voorgaande reizen:

12 April 2014 - 14 Juli 2014

Stage in Londen

Landen bezocht: