Het avontuur is begonnen! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Linda Somers - WaarBenJij.nu Het avontuur is begonnen! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Linda Somers - WaarBenJij.nu

Het avontuur is begonnen!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

13 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hier ben ik dan, in Londen!
Voordat het zover was heb ik gisteren mijn koffers gepakt en zoveel mogelijk praktische én leuke dingen mee willen nemen. Helaas kon niet alles mee en ben ik een paar kleine dingen vergeten, maar ik denk dat ik daar niet de enige in ben.
Mijn ouders hebben samen met Steven, mijn vriend, mij afgezet in Brussel zodat ik vanaf daar de reis kon beginnen met Charlie. Het was vreemd en nieuw voor me om afscheid te nemen voor iets anders dan een zomervakantie waarvan er dan zelfs nog ouders of vrienden mee gaan. Uiteindelijk nog 1 keer hard gezwaaid en toen gewacht om te mogen instappen in de Eurostar.
Het was een fijne treinreis met mooi uitzicht af en toe, want voordat we het wisten zaten we in de tunnel en zouden we er in Engeland weer uitkomen.

Aangekomen op het mooie Station St. Pancras hebben we vanuit daar een taxi genomen naar mijn kamer. Spannend ritje, want je weet niet hoe het er nou écht uitziet. Foto's zijn dan ineens toch maar foto's. Maar gelukkig, de kamer is leuk, sfeervol en inmiddels aangekleed met spullen van thuis :)

De eerste nacht was wat rommelig, vooral door het wennen aan de nieuwe stad en het feit dat er een spoor naast het huis ligt. Ondanks dat een goede nacht gehad en zoals het mijn ritme betaamd, weer vroeg wakker geworden vanochtend!

Dit kwam goed uit, want zo heb ik nog samen met Charlie boodschappen kunnen doen en er uiteraard tijdens het boodschappen achter komen dat je toch meer nodig hebt dan je denkt als je voor het eerst op jezelf gaat wonen. Want ook de boterhammen die morgen mee gaan als lunch zullen ergens in moeten. Dit heb ik dan ook in de tweede rit naar de Tesco maar even meegenomen.

Charlie is inmiddels in haar eigen kamer in St. Albans gesetteld, nadat we samen naar St. Pancras zijn gelopen (in het mooie weer!) om weer voor even afscheid te nemen.

Toen ben ik op zoek gegaan naar hoofdkussens, omdat deze niet aanwezig waren op mijn kamer. En waar ga je dan heen, naar de Primark! Helaas dachten heel veel mensen dit op zondagmiddag te gaan doen, maar ach, ik ben in Londen en heb een kussen nodig. Dan is stilstaan in de rij (achteraf) toch minder erg ;)

Inmiddels weer contact gehad met het thuisfront om iedereen daar op de hoogte te stellen en mijn verhaal te kunnen doen. Want er komt toch wel wat op je af in een paar dagen tijd wat je dan graag wilt delen!

Voor nu hou ik het hierbij en ga ik naar bed om morgen fris aan mijn eerste stagedag bij Cocomaya te beginnen!

Tot de volgende blog!
Good night!

  • 13 April 2014 - 22:41

    Steven:

    Hoi Lin,

    Wat heb jij/jullie al veel meegemaakt! Maak er een leuke tijd van daar en succes met het stage lopen tussen al die vakantiedagen door. ;)

  • 13 April 2014 - 22:52

    Linda:

    Hoi Stef!

    Dankjewel! Het voelt ook inderdaad al alsof ik er al langer ben!
    En ik zal mijn best eens gaan doen op mijn stage, zou ook zo vergeten dat dat de reden is waarom ik hier nu ben! ;)

  • 13 April 2014 - 23:03

    Lein:

    Fijn om te lezen dat je veilig bent aangekomen en de buurt al aan het verkennen bent! Meteen al naar de primark, yes;)

    Sleep tight my dear xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 01 April 2014
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 6016

Voorgaande reizen:

12 April 2014 - 14 Juli 2014

Stage in Londen

Landen bezocht: