Nog 1 week te gaan! - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Linda Somers - WaarBenJij.nu Nog 1 week te gaan! - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Linda Somers - WaarBenJij.nu

Nog 1 week te gaan!

Door: Linda Somers

Blijf op de hoogte en volg Linda

05 April 2014 | Nederland, Waalwijk

Over 1 week is het zover!
Dan ga ik voor drie maanden voor mijn stage naar de grote stad Londen!
Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen in the UK ga ik dit blog bijhouden.

Nu heb ik nog een week vrij om alle laatste dingen nog te regelen en uiteraard tot slotte mijn koffers te pakken en op de trein naar Londen te stappen.
Het komt steeds dichter bij en het wordt ook weer spannender en spannender, maar daarnaast begin ik er ook steeds meer zin in in te krijgen!

Mijn volgende bericht zal vanuit Londen zijn. Tot dan!


  • 11 April 2014 - 15:38

    Annelies:

    Linda, heel veel succes en plezier toegewenst en ik ga je zekers volgen!

  • 11 April 2014 - 17:21

    Marjan Van Boxtel:

    Heel veel plezier en succes in Londen. Geniet ervan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 01 April 2014
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 6015

Voorgaande reizen:

12 April 2014 - 14 Juli 2014

Stage in Londen

Landen bezocht: